Zapytanie ofertowe poniżej kwoty 130 tys. zł. netto na dostawy ziemniaków, świeżych owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w 2022r.

Pokazana jest starsza wersja artykułu, zredagowana 2021-11-03 @ 07:46:21. Poniżej pokazane są zmiany pomiędzy tą wersją i bieżąca wersja.

Brańszczyk, dnia: 03.11.2020r. 

DPS/DG/ZP/26/3/ZO/2021

Zamawiający:  Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk

Tel/fax: (29)742 14 14, adres e-mail: zamowienia@dpsbranszczyk.pl działający w imieniu: Powiatu Wyszkowskiego, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków,  NIP: 762-18-86-920, reprezentowanego przez: p. Jana Mroczkowskiego Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, na podstawie Pełnomocnictwa nr 110/2019,  z dnia 12 sierpnia 2019r. Zarządu Powiatu w Wyszkowie.

zaprasza zainteresowanych Wykonawców do przedstawienia propozycji cenowej na dostawy ziemniaków, świeżych owoców i warzyw w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.

I. Podstawa prawna: zapisy Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych obowiązującego w Domu Pomocy Społecznej w  Brańszczyku poniżej kwoty 130 tys. netto. Zamówienie poniżej warości kwoty, o której mowa w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (Dz .U. z 2019, poz. 2019)

II. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia są: Dostawy ziemniaków,  świeżych owoców i warzyw  do DPS Brańszczyk w okresie od 01.01.2022r do 31.12.2022r.  Z podziałem na II zadania tj.

Zadanie nr I: Dostawy ziemniaków (formularz cenowy nr 2)

Zadanie nr II: dostawy świeżych owoców i warzyw (formularz cenowy nr 2a)

Wykonawca może złożyć ofertę na dwa  zadania lub tylko na jedno np. ziemniaki.

Szacunkowy wykaz, asortyment i szacunkowe ilości opisano w formularzach  asortymentowo cenowych (załącznik nr 2 i 2a).

Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień ((CPV):Kod CPV 15300000-1 :  owoce, warzywa i podobne produkty, 03221000 -6 : Warzywa

  1. Wykonawca zobowiąże się dostarczać systematycznie ziemniaki, owoce i warzywa w ilościach  określonych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy telefonicznie lub faksem, najpóźniej w dniu poprzedzającym  dostawę.
  2. Warzywa i owoce powinny być: świeże, zdrowe, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych powodujących obniżenie wartości użytkowej, bez śladów pleśni, bez objawów chorobowych,  o kształcie charakterystycznym dla danej odmiany, zabarwieniu, przekroju typowym dla danej odmiany, bez nadmiernej wilgotności zewnętrznej.
  3. Transport warzyw i owoców odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy  odbywać się będą: ziemniaki średnio raz w miesiącu, ziemniaki młode raz w tygodniu, warzywa i owoce; trzy razy w tygodniu  w godzinach 7.00 – 10:00.
  4. Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego   dostarczanych   warzyw i owoców w swojej  siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. Warzywa i owoce   powinny być w workach lub  skrzynkach, nie dopuszcza się możliwości dostaw luzem. Po rozładunku skrzynki lub worki zostaną zwrócone Wykonawcy.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do magazynu, żądania wymiany lub reklamacji dostawy w przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości  owoców i warzyw.
  6. Szacunkowe ilości zamawianych warzyw i owoców,  mogą  ulegać niewielkim wahaniom z powodu zmieniającej się ilości osób korzystających z wyżywienia. Wielkość zamówień będzie wynikała z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu poszczególnych owoców i warzyw w danej części zamówienia np. pomidory na ogórki.
  7. Wykonawca za dostarczone:  ziemniaki (zadanie nr I), ustala cenę uwzględniającą  ..……(%) upustu/marży (niepotrzebne skreślić); warzywa i owoce (zadanie nr II,  ustala cenę uwzględniającą  ……(%) upustu/marży (niepotrzebne skreślić), liczone od przeciętnych cen brutto warzyw i owoców, publikowanych przez Warszawski Rolno – Spożywczy Rynek Hurtowy Bronisze S.A. w dniu dostawy. Zamawiający jest stroną sprawdzającą poprawność wyliczonych cen.
  8. W przypadku braku możliwości ustalenia ceny w sposób określony jak wyżej z uwagi na brak informacji o przeciętnej cenie brutto na zamawiane produkty, publikowanej ze strony internetowej Warszawski Rolno – Spożywczy Rynek Hurtowy Bronisze S.A., na zamawiane produkty będzie obowiązywała  cena brutto za kilogram  z ostatniej dostawy.
  9. Całkowita wartość umowy nie jest przewidziana ze względu na ruchome ceny zamawianego towaru. Zamawiający zapłaci Wykonawcy,  kwoty za faktycznie dostarczone owoce i warzywa. Należność za dostarczone produkty Wykonawca ustalał będzie w oparciu o potwierdzone wielkości dostaw wg jednostkowych cen netto  plus VAT.
  10. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy, będącej sumą kwot  wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych przez ceny, które będą kształtowane przez codzienną, giełdową  przeciętną jednostkową cenę brutto,  obowiązującą na Warszawskim Rolno – Spożywczym Rynku Hurtowym BRONISZE S.A., z uwzględnieniem (%) stałego wskaźnika  (+) marży lub upustu cenowego(-), zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcę ( na dzień złożenia oferty), który będzie obowiązywał przez cały rok 2022.
  11. Ceny jednostkowe na poszczególne warzywa nie mogą być wyższe niż na rynku lokalnym.
  12. Płatność za każdą dostawę realizowana będzie przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy w terminie  do  30 dni od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji faktury VAT

III. Termin realizacji zamówienia:  01.01. 2022r do 31.12. 2022r.

IV. Miejsce i termin  złożenia oferty:  Ofertę w zaklejonej kopercie należy złożyć do dnia: 12.11.2021r. do godz. 10:00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk.
Na kopercie należy umieścić napis:  OFERTA  „ Zapytanie ofertowe”

 ,,Systematyczne dostawy ziemniaków do DPS Brańszczyk w 2022r – zadanie nr I. „  –  UWAGA: Nie otwierać przed: 12.11.2021r przed godz: 10:15.

 ,,Systematyczne dostawy świeżych owoców i warzyw do DPS Brańszczyk w 2022r – zadanie nr II. „   –  UWAGA: Nie otwierać przed: 12.11.2021r przed godz: 10:15.

Ocena ofert odbędzie się w dniu; 12.11.2020r. godz: 10:15

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści informacje o wynikach wyboru w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.dpsbranszczyk.pl

V. Kryterium oceny ofert: najniższy zaproponowany przez Wykonawcę procent marży, lub najwyższy zaproponowany przez Wykonawcę upust cenowy – liczone od przeciętnych cen brutto warzyw i owoców, publikowanych przez Warszawski Rolno – Spożywczy rynek Hurtowy Bronisze S.A. w dniu dostawy.   Oferta (odpowiednio) z  najniższą marżą lub z najwyższym upustem cenowym ,  za zamawiane warzywa i owoce zostanie uznana jako najkorzystniejsza.

VI. Termin związania ofertą: 30 dni.

VII. Osoba do kontaktów: p. Bożena Gałązka, e-mail:zamowienia@dpsbranszczyk.pl

VIII. Informacje dotyczące RODO*. W związku z przepisami zawartymi w art. 13 RODO, na zamawiającym jako administratorze danych osobowych – zawartych w zebranych ofertach, czy propozycjach cenowych,  ciąży obowiązek informacyjny względem osób, których dane pozyskuje i przetwarza,  w trakcie prowadzonego postępowania. W załączniku nr 4 zawarto klauzulę informacyjną wynikającą z zapisów RODO,  dotyczącą Wykonawców uczestniczących w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia ( do wiadomości).

IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 

Załączniki do zapytania ofertowego:

  1. Druk oferty – załącznik nr 1
  2. Formularze asortymentowo – cenowe – załącznik nr 2 i załącznik nr 2a
  3. Wzór umowy – załącznik nr 3
  4. Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr4

Dokumenty jakie powinien złożyć Wykonawca:

  1. Wypełniony druk oferty
  2. Wypełniony  formularz asortymentowy

Opracowanie : mgr Bożena Gałązka

Zatwierdził:   Dyrektor DPS Brańszczyk
mgr Jan Mroczkowski

* rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

Poprzednie wersje artykułu:

Zmiany:

2021-11-03 @ 07:46:21Bieżąca wersja
Tytuł
Skasowano: ZAPYTANIE OFERTOWE PONIŻEJ 30 TYS. EURO na dostawy ziemniaków, świeżych owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w 2022r. Dodano: Zapytanie ofertowe poniżej kwoty 130 tys. zł. netto na dostawy ziemniaków, świeżych owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w 2022r.
Zawartość
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Brańszczyk, dnia: 03.11.2020r.&nbsp; </p>Bez zmian: <p>Brańszczyk, dnia: 03.11.2020r.&nbsp; </p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>DPS/DG/ZP/ 26/3/ZO/2021</p>Bez zmian: <p>DPS/DG/ZP/ 26/3/ZO/2021</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Zamawiający:&nbsp; Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. JanaBez zmian: <p>Zamawiający:&nbsp; Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana
Bez zmian: Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk</p>Bez zmian: Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Tel/fax: (29)742 14 14, adres e-mail: zamowienia@dpsbranszczyk.pl działający w imieniu: Powiatu Wyszkowskiego, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków,&nbsp; NIP: 762-18-86-920, reprezentowanego przez: p. Jana Mroczkowskiego Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, na podstawie Pełnomocnictwa nr 110/2019,&nbsp; z dnia 12 sierpnia 2019r. Zarządu Powiatu w Wyszkowie.</p>Bez zmian: <p>Tel/fax: (29)742 14 14, adres e-mail: zamowienia@dpsbranszczyk.pl działający w imieniu: Powiatu Wyszkowskiego, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków,&nbsp; NIP: 762-18-86-920, reprezentowanego przez: p. Jana Mroczkowskiego Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, na podstawie Pełnomocnictwa nr 110/2019,&nbsp; z dnia 12 sierpnia 2019r. Zarządu Powiatu w Wyszkowie.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:heading {"level":3} -->Bez zmian: <!-- wp:heading {"level":3} -->
Bez zmian: <h3>zaprasza zainteresowanych Wykonawców do przedstawienia propozycji cenowej na dostawy ziemniaków, świeżych owoców i warzyw w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.</h3>Bez zmian: <h3>zaprasza zainteresowanych Wykonawców do przedstawienia propozycji cenowej na dostawy ziemniaków, świeżych owoców i warzyw w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.</h3>
Bez zmian: <!-- /wp:heading -->Bez zmian: <!-- /wp:heading -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>I. PodstawaBez zmian: <p><strong>I. Podstawa
Bez zmian: prawna</strong>: zapisy Regulaminu Udzielania Zamówień PublicznychBez zmian: prawna</strong>: zapisy Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych
Bez zmian: obowiązującego w Domu Pomocy Społecznej w&nbsp;Bez zmian: obowiązującego w Domu Pomocy Społecznej w&nbsp;
Bez zmian: Brańszczyku poniżej kwoty 130 tys. netto. Zamówienie poniżej warościBez zmian: Brańszczyku poniżej kwoty 130 tys. netto. Zamówienie poniżej warości
Bez zmian: kwoty, o której mowa w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zBez zmian: kwoty, o której mowa w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z
Bez zmian: dnia 11 września 2019r. (Dz .U. z 2019, poz. 2019)</p>Bez zmian: dnia 11 września 2019r. (Dz .U. z 2019, poz. 2019)</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:heading {"level":3} -->Bez zmian: <!-- wp:heading {"level":3} -->
Bez zmian: <h3>II.Bez zmian: <h3>II.
Bez zmian: Przedmiot zamówienia:</h3>Bez zmian: Przedmiot zamówienia:</h3>
Bez zmian: <!-- /wp:heading -->Bez zmian: <!-- /wp:heading -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Przedmiotem zamówienia są: <strong>DostawyBez zmian: <p>Przedmiotem zamówienia są: <strong>Dostawy
Bez zmian: ziemniaków,&nbsp; świeżych owoców i warzyw &nbsp;do DPS Brańszczyk </strong>w okresie od 01.01.2022rBez zmian: ziemniaków,&nbsp; świeżych owoców i warzyw &nbsp;do DPS Brańszczyk </strong>w okresie od 01.01.2022r
Bez zmian: do 31.12.2022r.&nbsp; Z podziałem na IIBez zmian: do 31.12.2022r.&nbsp; Z podziałem na II
Bez zmian: zadania tj.</p>Bez zmian: zadania tj.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>ZadanieBez zmian: <p><strong>Zadanie
Bez zmian: nr I: Dostawy ziemniaków (formularz cenowy nr 2)</strong></p>Bez zmian: nr I: Dostawy ziemniaków (formularz cenowy nr 2)</strong></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>Zadanie nr II: dostawy świeżych owoców i warzyw (formularz cenowy nr 2a)</strong></p>Bez zmian: <p><strong>Zadanie nr II: dostawy świeżych owoców i warzyw (formularz cenowy nr 2a)</strong></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Wykonawca może złożyć ofertę na dwa&nbsp;Bez zmian: <p>Wykonawca może złożyć ofertę na dwa&nbsp;
Bez zmian: zadania lub tylko na jedno np. ziemniaki.</p>Bez zmian: zadania lub tylko na jedno np. ziemniaki.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Szacunkowy wykaz, asortyment i szacunkowe ilościBez zmian: <p>Szacunkowy wykaz, asortyment i szacunkowe ilości
Bez zmian: opisano w formularzach&nbsp; asortymentowoBez zmian: opisano w formularzach&nbsp; asortymentowo
Bez zmian: cenowych (załącznik nr 2 i 2a).</p>Bez zmian: cenowych (załącznik nr 2 i 2a).</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Nazwa i kody stosowane we Wspólnym SłownikuBez zmian: <p>Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku
Bez zmian: Zamówień ((CPV):Kod CPV 15300000-1 :&nbsp;Bez zmian: Zamówień ((CPV):Kod CPV 15300000-1 :&nbsp;
Bez zmian: owoce, warzywa i podobne produkty, 03221000 -6 : Warzywa</p>Bez zmian: owoce, warzywa i podobne produkty, 03221000 -6 : Warzywa</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:list {"ordered":true} -->Bez zmian: <!-- wp:list {"ordered":true} -->
Bez zmian: <ol><li>Wykonawca zobowiąże się dostarczać systematycznie ziemniaki, owoce i warzywa w ilościach&nbsp; określonych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy telefonicznie lub faksem, najpóźniej w dniu poprzedzającym&nbsp; dostawę.</li><li>Warzywa i owoce powinny być: świeże, zdrowe, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych powodujących obniżenie wartości użytkowej, bez śladów pleśni, bez objawów chorobowych,&nbsp; o kształcie charakterystycznym dla danej odmiany, zabarwieniu, przekroju typowym dla danej odmiany, bez nadmiernej wilgotności zewnętrznej.< /li><li>Transport warzyw i owoców odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. <strong>Dostawy&nbsp; odbywać się będą: ziemniaki średnio raz w miesiącu, ziemniaki młode raz w tygodniu, warzywa i owoce; trzy razy w tygodniu&nbsp; w godzinach 7.00 – 10:00.</strong> </li><li>Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego&nbsp;&nbsp; dostarczanych&nbsp;&nbsp; warzyw i owoców&nbsp;w swojej&nbsp; siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. Warzywa i owoce&nbsp;&nbsp; powinny być w&nbsp;workach lub&nbsp; skrzynkach, nie dopuszcza się&nbsp;możliwości&nbsp;dostaw luzem. Po rozładunku skrzynki lub worki zostaną zwrócone Wykonawcy.</li> <li>Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do magazynu, żądania wymiany lub reklamacji dostawy w przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości&nbsp; owoców i warzyw.</li>< li>Szacunkowe ilości zamawianych warzyw i owoców,&nbsp; mogą&nbsp; ulegać niewielkim wahaniom z powodu zmieniającej się ilości osób korzystających z wyżywienia. Wielkość zamówień będzie wynikała z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu poszczególnych owoców i warzyw w danej części zamówienia np. pomidory na ogórki.</li> <li>Wykonawca za dostarczone: <strong>&nbsp;ziemniaki (zadanie nr I)</strong>, ustala cenę uwzględniającą< strong>&nbsp; ..……(%) upustu/marży</strong> (niepotrzebne skreślić)<strong>;</strong> <strong>warzywa i owoce (zadanie nr II</strong>,&nbsp; ustala cenę uwzględniającą&nbsp; <strong>……(%) upustu/marży </strong>(niepotrzebne skreślić), liczone od przeciętnych cen brutto warzyw i owoców, publikowanych przez Warszawski Rolno - Spożywczy Rynek Hurtowy Bronisze S.A. w dniu dostawy. Zamawiający jest stroną sprawdzającą poprawność wyliczonych cen.</li><li>W przypadku braku możliwości ustalenia ceny w sposób określony jak wyżej z uwagi na brak informacji o przeciętnej cenie brutto na zamawiane produkty, publikowanej ze strony internetowej Warszawski Rolno - Spożywczy Rynek Hurtowy Bronisze S.A., na zamawiane produkty będzie obowiązywała&nbsp; cena brutto za kilogram&nbsp; z ostatniej dostawy.</li> <li><strong>Całkowita wartość umowy nie jest przewidziana ze względu na ruchome ceny zamawianego towaru. Zamawiający zapłaci Wykonawcy,&nbsp; kwoty za faktycznie dostarczone owoce i warzywa. Należność za dostarczone produkty Wykonawca ustalał będzie w oparciu o potwierdzone wielkości dostaw wg jednostkowych cen netto&nbsp; plus VAT.</strong> </li><li>Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy, będącej sumą kwot&nbsp; wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych przez ceny, które będą kształtowane przez codzienną, giełdową&nbsp; przeciętną jednostkową cenę brutto,&nbsp; obowiązującą na Warszawskim Rolno - Spożywczym Rynku Hurtowym BRONISZE S.A., z uwzględnieniem (%) stałego wskaźnika&nbsp; (+) marży lub upustu cenowego(-), zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcę ( na dzień złożenia oferty), który będzie obowiązywał przez cały rok 2022.</li><li>Ceny jednostkowe na poszczególne warzywa nie mogą być wyższe niż na rynku lokalnym.</li> <li>Płatność za każdą dostawę realizowana będzie przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy w terminie&nbsp; do&nbsp; 30 dni od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji faktury VAT</li></ol>Bez zmian: <ol><li>Wykonawca zobowiąże się dostarczać systematycznie ziemniaki, owoce i warzywa w ilościach&nbsp; określonych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy telefonicznie lub faksem, najpóźniej w dniu poprzedzającym&nbsp; dostawę.</li><li>Warzywa i owoce powinny być: świeże, zdrowe, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych powodujących obniżenie wartości użytkowej, bez śladów pleśni, bez objawów chorobowych,&nbsp; o kształcie charakterystycznym dla danej odmiany, zabarwieniu, przekroju typowym dla danej odmiany, bez nadmiernej wilgotności zewnętrznej.< /li><li>Transport warzyw i owoców odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. <strong>Dostawy&nbsp; odbywać się będą: ziemniaki średnio raz w miesiącu, ziemniaki młode raz w tygodniu, warzywa i owoce; trzy razy w tygodniu&nbsp; w godzinach 7.00 – 10:00.</strong> </li><li>Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego&nbsp;&nbsp; dostarczanych&nbsp;&nbsp; warzyw i owoców&nbsp;w swojej&nbsp; siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. Warzywa i owoce&nbsp;&nbsp; powinny być w&nbsp;workach lub&nbsp; skrzynkach, nie dopuszcza się&nbsp;możliwości&nbsp;dostaw luzem. Po rozładunku skrzynki lub worki zostaną zwrócone Wykonawcy.</li> <li>Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do magazynu, żądania wymiany lub reklamacji dostawy w przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości&nbsp; owoców i warzyw.</li>< li>Szacunkowe ilości zamawianych warzyw i owoców,&nbsp; mogą&nbsp; ulegać niewielkim wahaniom z powodu zmieniającej się ilości osób korzystających z wyżywienia. Wielkość zamówień będzie wynikała z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu poszczególnych owoców i warzyw w danej części zamówienia np. pomidory na ogórki.</li> <li>Wykonawca za dostarczone: <strong>&nbsp;ziemniaki (zadanie nr I)</strong>, ustala cenę uwzględniającą< strong>&nbsp; ..……(%) upustu/marży</strong> (niepotrzebne skreślić)<strong>;</strong> <strong>warzywa i owoce (zadanie nr II</strong>,&nbsp; ustala cenę uwzględniającą&nbsp; <strong>……(%) upustu/marży </strong>(niepotrzebne skreślić), liczone od przeciętnych cen brutto warzyw i owoców, publikowanych przez Warszawski Rolno - Spożywczy Rynek Hurtowy Bronisze S.A. w dniu dostawy. Zamawiający jest stroną sprawdzającą poprawność wyliczonych cen.</li><li>W przypadku braku możliwości ustalenia ceny w sposób określony jak wyżej z uwagi na brak informacji o przeciętnej cenie brutto na zamawiane produkty, publikowanej ze strony internetowej Warszawski Rolno - Spożywczy Rynek Hurtowy Bronisze S.A., na zamawiane produkty będzie obowiązywała&nbsp; cena brutto za kilogram&nbsp; z ostatniej dostawy.</li> <li><strong>Całkowita wartość umowy nie jest przewidziana ze względu na ruchome ceny zamawianego towaru. Zamawiający zapłaci Wykonawcy,&nbsp; kwoty za faktycznie dostarczone owoce i warzywa. Należność za dostarczone produkty Wykonawca ustalał będzie w oparciu o potwierdzone wielkości dostaw wg jednostkowych cen netto&nbsp; plus VAT.</strong> </li><li>Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy, będącej sumą kwot&nbsp; wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych przez ceny, które będą kształtowane przez codzienną, giełdową&nbsp; przeciętną jednostkową cenę brutto,&nbsp; obowiązującą na Warszawskim Rolno - Spożywczym Rynku Hurtowym BRONISZE S.A., z uwzględnieniem (%) stałego wskaźnika&nbsp; (+) marży lub upustu cenowego(-), zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcę ( na dzień złożenia oferty), który będzie obowiązywał przez cały rok 2022.</li><li>Ceny jednostkowe na poszczególne warzywa nie mogą być wyższe niż na rynku lokalnym.</li> <li>Płatność za każdą dostawę realizowana będzie przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy w terminie&nbsp; do&nbsp; 30 dni od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji faktury VAT</li></ol>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>III.&nbsp;Termin realizacji zamówienia</ strong>:&nbsp; 01.01. 2022rBez zmian: <p><strong>III.&nbsp;Termin realizacji zamówienia</ strong>:&nbsp; 01.01. 2022r
Bez zmian: do 31.12. 2022r.</p>Bez zmian: do 31.12. 2022r.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>IV. Miejsce i termin&nbsp; złożenia oferty:</strong>&nbsp; Ofertę w zaklejonej kopercie należy złożyć do dnia<strong>: 12.11.2021r. do godz. 10:00 </strong>w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk.<br>Na kopercie należy umieścić napis:&nbsp; <strong>OFERTA&nbsp; „ Zapytanie ofertowe”</strong></p>Bez zmian: <p><strong>IV. Miejsce i termin&nbsp; złożenia oferty:</strong>&nbsp; Ofertę w zaklejonej kopercie należy złożyć do dnia<strong>: 12.11.2021r. do godz. 10:00 </strong>w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk.<br>Na kopercie należy umieścić napis:&nbsp; <strong>OFERTA&nbsp; „ Zapytanie ofertowe”</strong></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>&nbsp; ,,</strong><strong> Systematyczne dostawy ziemniaków do DPSBez zmian: <p><strong>&nbsp; ,,</strong><strong> Systematyczne dostawy ziemniaków do DPS
Bez zmian: Brańszczyk w 2022r – zadanie nr I.</strong><strong>Bez zmian: Brańszczyk w 2022r – zadanie nr I.</strong><strong>
Bez zmian: „&nbsp; -&nbsp; UWAGA: Nie otwierać przed:Bez zmian: „&nbsp; -&nbsp; UWAGA: Nie otwierać przed:
Bez zmian: 12.11.2021r przed godz: 10:15.</strong></p>Bez zmian: 12.11.2021r przed godz: 10:15.</strong></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>&nbsp; ,,Systematyczne dostawy świeżych owoców i warzyw do DPS Brańszczyk w 2022r – zadanie nr II. „&nbsp;&nbsp; &nbsp;-&nbsp; UWAGA: Nie otwierać przed: 12.11.2021r przed godz: 10:15.</strong></p>Bez zmian: <p><strong>&nbsp; ,,Systematyczne dostawy świeżych owoców i warzyw do DPS Brańszczyk w 2022r – zadanie nr II. „&nbsp;&nbsp; &nbsp;-&nbsp; UWAGA: Nie otwierać przed: 12.11.2021r przed godz: 10:15.</strong></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>OcenaBez zmian: <p>Ocena
Bez zmian: ofert odbędzie się w dniu;<strong> 12.11.2020r. godz: 10:15</strong></p>Bez zmian: ofert odbędzie się w dniu;<strong> 12.11.2020r. godz: 10:15</strong></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>OfertyBez zmian: <p>Oferty
Bez zmian: złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed terminem doBez zmian: złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed terminem do
Bez zmian: składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. W toku badania i oceny ofert,Bez zmian: składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. W toku badania i oceny ofert,
Bez zmian: Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonychBez zmian: Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych
Bez zmian: ofert.</p>Bez zmian: ofert.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści informacje o wynikach wyboru w Biuletynie Informacji Publicznej <strong>na stronie internetowej Zamawiającego: <a href="https:/ /www.bip.dpsbranszczyk.pl/ ">www.bip.dpsbranszczyk.pl< /a></strong></p>Bez zmian: <p>Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści informacje o wynikach wyboru w Biuletynie Informacji Publicznej <strong>na stronie internetowej Zamawiającego: <a href="https:/ /www.bip.dpsbranszczyk.pl/ ">www.bip.dpsbranszczyk.pl< /a></strong></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>V. Kryterium oceny ofert: najniższy zaproponowany przez Wykonawcę procent</strong><strong> marży, lub najwyższy zaproponowany przez Wykonawcę upust cenowy - </strong>liczone od przeciętnych cen brutto warzyw i owoców, publikowanych przezBez zmian: <p><strong>V. Kryterium oceny ofert: najniższy zaproponowany przez Wykonawcę procent</strong><strong> marży, lub najwyższy zaproponowany przez Wykonawcę upust cenowy - </strong>liczone od przeciętnych cen brutto warzyw i owoców, publikowanych przez
Bez zmian: Warszawski Rolno - Spożywczy rynek Hurtowy Bronisze S.A. w dniu dostawy.&nbsp;&nbsp; Oferta (odpowiednio) z&nbsp; najniższą marżą lub z najwyższym upustemBez zmian: Warszawski Rolno - Spożywczy rynek Hurtowy Bronisze S.A. w dniu dostawy.&nbsp;&nbsp; Oferta (odpowiednio) z&nbsp; najniższą marżą lub z najwyższym upustem
Bez zmian: cenowym ,&nbsp; za zamawiane warzywa i owoceBez zmian: cenowym ,&nbsp; za zamawiane warzywa i owoce
Bez zmian: zostanie uznana jako najkorzystniejsza.</p>Bez zmian: zostanie uznana jako najkorzystniejsza.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>VI. Termin związania ofertą</strong>:Bez zmian: <p><strong>VI. Termin związania ofertą</strong>:
Bez zmian: 30 dni.</p>Bez zmian: 30 dni.</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>VII. Osoba do kontaktów: p. Bożena Gałązka</strong>, e-mail:zamowienia@dpsbranszczyk.pl</p>Bez zmian: <p><strong>VII. Osoba do kontaktów: p. Bożena Gałązka</strong>, e-mail:zamowienia@dpsbranszczyk.pl</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>VIII. Informacje dotycząceBez zmian: <p><strong>VIII. Informacje dotyczące
Bez zmian: RODO*. </strong>W związku z przepisami zawartymi w art. 13 RODO, naBez zmian: RODO*. </strong>W związku z przepisami zawartymi w art. 13 RODO, na
Bez zmian: zamawiającym jako administratorze danych osobowych - zawartych w zebranychBez zmian: zamawiającym jako administratorze danych osobowych - zawartych w zebranych
Bez zmian: ofertach, czy propozycjach cenowych,&nbsp;Bez zmian: ofertach, czy propozycjach cenowych,&nbsp;
Bez zmian: ciąży obowiązek informacyjny względem osób, których dane pozyskuje iBez zmian: ciąży obowiązek informacyjny względem osób, których dane pozyskuje i
Bez zmian: przetwarza,&nbsp; w trakcie prowadzonegoBez zmian: przetwarza,&nbsp; w trakcie prowadzonego
Bez zmian: postępowania. W załączniku nr 4 zawarto klauzulę informacyjną wynikającą zBez zmian: postępowania. W załączniku nr 4 zawarto klauzulę informacyjną wynikającą z
Bez zmian: zapisów RODO,&nbsp; dotyczącą WykonawcówBez zmian: zapisów RODO,&nbsp; dotyczącą Wykonawców
Bez zmian: uczestniczących w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia ( doBez zmian: uczestniczących w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia ( do
Bez zmian: wiadomości).</p>Bez zmian: wiadomości).</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><strong>IX</strong>. ZamawiającyBez zmian: <p><strong>IX</strong>. Zamawiający
Bez zmian: zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.&nbsp;</p>Bez zmian: zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.&nbsp;</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:heading -->Bez zmian: <!-- wp:heading -->
Bez zmian: <h2>Załączniki do zapytania ofertowego:</h2>Bez zmian: <h2>Załączniki do zapytania ofertowego:</h2>
Bez zmian: <!-- /wp:heading -->Bez zmian: <!-- /wp:heading -->
Bez zmian: <!-- wp:list {"ordered":true} -->Bez zmian: <!-- wp:list {"ordered":true} -->
Bez zmian: <ol><li>Druk oferty - załącznik nr 1</li><li>Formularze asortymentowo - cenowe - załącznik nr 2 i załącznik nr 2a</li><li>Wzór umowy - załącznik nr 3</li><li>Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr4</li></ol>Bez zmian: <ol><li>Druk oferty - załącznik nr 1</li><li>Formularze asortymentowo - cenowe - załącznik nr 2 i załącznik nr 2a</li><li>Wzór umowy - załącznik nr 3</li><li>Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr4</li></ol>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:heading -->Bez zmian: <!-- wp:heading -->
Bez zmian: <h2>Dokumenty jakie powinien złożyć Wykonawca:</h2>Bez zmian: <h2>Dokumenty jakie powinien złożyć Wykonawca:</h2>
Bez zmian: <!-- /wp:heading -->Bez zmian: <!-- /wp:heading -->
Bez zmian: <!-- wp:list {"ordered":true} -->Bez zmian: <!-- wp:list {"ordered":true} -->
Bez zmian: <ol><li>Wypełniony druk oferty</li><li> Wypełniony&nbsp; formularz asortymentowy</li></ol>Bez zmian: <ol><li>Wypełniony druk oferty</li><li> Wypełniony&nbsp; formularz asortymentowy</li></ol>
Bez zmian: <!-- /wp:list -->Bez zmian: <!-- /wp:list -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Opracowanie : mgr Bożena Gałązka</p>Bez zmian: <p>Opracowanie : mgr Bożena Gałązka</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p>Zatwierdził: &nbsp;&nbsp; Dyrektor DPS Brańszczyk<br>mgr Jan Mroczkowski</p>Bez zmian: <p>Zatwierdził: &nbsp;&nbsp; Dyrektor DPS Brańszczyk<br>mgr Jan Mroczkowski</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p><sup>* </sup>rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z&nbsp;dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).</p>Bez zmian: <p><sup>* </sup>rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z&nbsp;dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).</p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->
Skasowano: <!-- wp:file {"id":484,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Zapytanie-ofertowe-na-dostawy- ziemniaków-i-świeżych- owoców-i-warzyw.pdf"} --> Dodano: <!-- wp:file {"id":484,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Zapytanie-ofertowe-na-dostawy- ziemniaków-i-świeżych- owoców-i-warzyw.pdf" ,"showDownloadButton":false} -->
Skasowano: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Zapytanie- ofertowe-na-dostawy- ziemniaków- i-świeżych- owoców-i-warzyw.pdf">Zapytanie ofertowe na dostawy ziemniaków i świeżych owoców i warzyw (PDF, 165 KB)</a><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Zapytanie- ofertowe-na-dostawy- ziemniaków- i-świeżych- owoców-i-warzyw.pdf" class="wp-block- file__button" download>Pobierz</a></div> Dodano: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Zapytanie- ofertowe-na-dostawy- ziemniaków- i-świeżych- owoców-i-warzyw.pdf">Zapytanie ofertowe na dostawy ziemniaków i świeżych owoców i warzyw (PDF, 165 KB)</a></div>
Bez zmian: <!-- /wp:file -->Bez zmian: <!-- /wp:file -->
Skasowano: <!-- wp:file {"id":485,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr- 1-Oferta-na- dostawy-ziemniaków-świeżych- owocówi-warzyw- proszę-wybrać- zadanie.docx"} --> Dodano: <!-- wp:file {"id":485,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr- 1-Oferta-na- dostawy-ziemniaków-świeżych- owocówi-warzyw- proszę-wybrać- zadanie.docx" ,"showDownloadButton":false} -->
Skasowano: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-1-Oferta-na- dostawy-ziemniaków- świeżych-owocówi-warzyw- proszę-wybrać- zadanie.docx" >Załącznik nr 1 Oferta na dostawy ziemniaków świeżych owoców i warzyw (proszę wybrać zadanie) (DOCX, 9 KB)</a><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-1-Oferta-na- dostawy-ziemniaków- świeżych-owocówi-warzyw- proszę-wybrać- zadanie.docx" class="wp-block- file__button" download>Pobierz</a></div> Dodano: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-1-Oferta-na- dostawy-ziemniaków- świeżych-owocówi-warzyw- proszę-wybrać- zadanie.docx" >Załącznik nr 1 Oferta na dostawy ziemniaków świeżych owoców i warzyw (proszę wybrać zadanie) (DOCX, 9 KB)</a></div>
Bez zmian: <!-- /wp:file -->Bez zmian: <!-- /wp:file -->
Bez zmian: <!-- wp:file {"id":486,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr- 2-Formularz- na-ziemniaki.docx" ,"showDownloadButton":false} -->Bez zmian: <!-- wp:file {"id":486,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr- 2-Formularz- na-ziemniaki.docx" ,"showDownloadButton":false} -->
Bez zmian: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-2-Formularz- na-ziemniaki.docx" >Załącznik nr 2 Formularz na ziemniaki (DOCX, 7 KB)</a></div>Bez zmian: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-2-Formularz- na-ziemniaki.docx" >Załącznik nr 2 Formularz na ziemniaki (DOCX, 7 KB)</a></div>
Bez zmian: <!-- /wp:file -->Bez zmian: <!-- /wp:file -->
Bez zmian: <!-- wp:file {"id":487,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr- 2a-Formularz- świeże-warzywa- i-owoce.docx" ,"showDownloadButton":false} -->Bez zmian: <!-- wp:file {"id":487,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr- 2a-Formularz- świeże-warzywa- i-owoce.docx" ,"showDownloadButton":false} -->
Bez zmian: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-2a-Formularz-świeże- warzywa-i-owoce.docx" >Załącznik nr 2a Formularz świeże warzywa i owoce (DOCX, 8 KB)</a></div>Bez zmian: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-2a-Formularz-świeże- warzywa-i-owoce.docx" >Załącznik nr 2a Formularz świeże warzywa i owoce (DOCX, 8 KB)</a></div>
Bez zmian: <!-- /wp:file -->Bez zmian: <!-- /wp:file -->
Bez zmian: <!-- wp:file {"id":493,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr-3-projekt- umowy-dotyczy- I-i-II-zadania.pdf" ,"showDownloadButton":false} -->Bez zmian: <!-- wp:file {"id":493,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr-3-projekt- umowy-dotyczy- I-i-II-zadania.pdf" ,"showDownloadButton":false} -->
Bez zmian: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-3-projekt- umowy-dotyczy- I-i-II-zadania.pdf" >Załącznik nr 3 projekt umowy dotyczy I i II zadania (PDF 0.1 MB)</a></div>Bez zmian: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-3-projekt- umowy-dotyczy- I-i-II-zadania.pdf" >Załącznik nr 3 projekt umowy dotyczy I i II zadania (PDF 0.1 MB)</a></div>
Bez zmian: <!-- /wp:file -->Bez zmian: <!-- /wp:file -->
Bez zmian: <!-- wp:file {"id":488,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr-4-Klauzula- RODO-do-wiadomości.docx" ,"showDownloadButton":false} -->Bez zmian: <!-- wp:file {"id":488,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr-4-Klauzula- RODO-do-wiadomości.docx" ,"showDownloadButton":false} -->
Bez zmian: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-4-Klauzula- RODO-do-wiadomości.docx" >Załącznik nr 4 Klauzula RODO do wiadomości (DOCX, 18 KB)</a></div>Bez zmian: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-4-Klauzula- RODO-do-wiadomości.docx" >Załącznik nr 4 Klauzula RODO do wiadomości (DOCX, 18 KB)</a></div>
Bez zmian: <!-- /wp:file -->Bez zmian: <!-- /wp:file -->
Skasowano: <!-- wp:file {"id":493,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Załącznik-nr-3-projekt- umowy-dotyczy- I-i-II-zadania.pdf"} --> Dodano: <!-- wp:file {"id":501,"href" :"http://bip.dpsbranszczyk.pl/ wp-content/uploads/2021/11/ Protokół-z- otwarcia-ofert.pdf" ,"showDownloadButton":false} -->
Skasowano: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Załącznik- nr-3-projekt- umowy-dotyczy- I-i-II-zadania.pdf" class="wp-block- file__button" download>Pobierz</a></div> Dodano: <div class="wp-block-file"><a href="http:// bip.dpsbranszczyk.pl/wp-content/ uploads/2021/ 11/Protokół- z-otwarcia-ofert.pdf">Protokół z otwarcia ofert (PDF, 173 KB)</a></div>
Bez zmian: <!-- /wp:file -->Bez zmian: <!-- /wp:file -->
 Dodano: <!-- wp:heading -->
 Dodano: <h2></h2>
 Dodano: <!-- /wp:heading -->
Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- wp:paragraph -->
Bez zmian: <p></p>Bez zmian: <p></p>
Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->Bez zmian: <!-- /wp:paragraph -->

Nota: Spacje mogą być dodane do pokazywanego tekstu.