Brańszczyk, dnia: 03.11.2020r.
DPS/DG/ZP/26/3/ZO/2021
Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk
Tel/fax: (29)742 14 14, adres e-mail: zamowienia@dpsbranszczyk.pl działający w imieniu: Powiatu Wyszkowskiego, ul. Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, NIP: 762-18-86-920, reprezentowanego przez: p. Jana Mroczkowskiego Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, na podstawie Pełnomocnictwa nr 110/2019, z dnia 12 sierpnia 2019r. Zarządu Powiatu w Wyszkowie.
zaprasza zainteresowanych Wykonawców do przedstawienia propozycji cenowej na dostawy ziemniaków, świeżych owoców i warzyw w okresie od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
I. Podstawa prawna: zapisy Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych obowiązującego w Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku poniżej kwoty 130 tys. netto. Zamówienie poniżej warości kwoty, o której mowa w art. 2 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019r. (Dz .U. z 2019, poz. 2019)
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Dostawy ziemniaków, świeżych owoców i warzyw do DPS Brańszczyk w okresie od 01.01.2022r do 31.12.2022r. Z podziałem na II zadania tj.
Zadanie nr I: Dostawy ziemniaków (formularz cenowy nr 2)
Zadanie nr II: dostawy świeżych owoców i warzyw (formularz cenowy nr 2a)
Wykonawca może złożyć ofertę na dwa zadania lub tylko na jedno np. ziemniaki.
Szacunkowy wykaz, asortyment i szacunkowe ilości opisano w formularzach asortymentowo cenowych (załącznik nr 2 i 2a).
Nazwa i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień ((CPV):Kod CPV 15300000-1 : owoce, warzywa i podobne produkty, 03221000 -6 : Warzywa
- Wykonawca zobowiąże się dostarczać systematycznie ziemniaki, owoce i warzywa w ilościach określonych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy telefonicznie lub faksem, najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę.
- Warzywa i owoce powinny być: świeże, zdrowe, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych powodujących obniżenie wartości użytkowej, bez śladów pleśni, bez objawów chorobowych, o kształcie charakterystycznym dla danej odmiany, zabarwieniu, przekroju typowym dla danej odmiany, bez nadmiernej wilgotności zewnętrznej.
- Transport warzyw i owoców odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy odbywać się będą: ziemniaki średnio raz w miesiącu, ziemniaki młode raz w tygodniu, warzywa i owoce; trzy razy w tygodniu w godzinach 7.00 – 10:00.
- Zamawiający dokonywał będzie odbioru jakościowego i ilościowego dostarczanych warzyw i owoców w swojej siedzibie, w dniu dostawy każdej partii. Warzywa i owoce powinny być w workach lub skrzynkach, nie dopuszcza się możliwości dostaw luzem. Po rozładunku skrzynki lub worki zostaną zwrócone Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo nie przyjęcia do magazynu, żądania wymiany lub reklamacji dostawy w przypadku stwierdzenia nieodpowiedniej jakości owoców i warzyw.
- Szacunkowe ilości zamawianych warzyw i owoców, mogą ulegać niewielkim wahaniom z powodu zmieniającej się ilości osób korzystających z wyżywienia. Wielkość zamówień będzie wynikała z bieżącego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany asortymentu poszczególnych owoców i warzyw w danej części zamówienia np. pomidory na ogórki.
- Wykonawca za dostarczone: ziemniaki (zadanie nr I), ustala cenę uwzględniającą ..……(%) upustu/marży (niepotrzebne skreślić); warzywa i owoce (zadanie nr II, ustala cenę uwzględniającą ……(%) upustu/marży (niepotrzebne skreślić), liczone od przeciętnych cen brutto warzyw i owoców, publikowanych przez Warszawski Rolno – Spożywczy Rynek Hurtowy Bronisze S.A. w dniu dostawy. Zamawiający jest stroną sprawdzającą poprawność wyliczonych cen.
- W przypadku braku możliwości ustalenia ceny w sposób określony jak wyżej z uwagi na brak informacji o przeciętnej cenie brutto na zamawiane produkty, publikowanej ze strony internetowej Warszawski Rolno – Spożywczy Rynek Hurtowy Bronisze S.A., na zamawiane produkty będzie obowiązywała cena brutto za kilogram z ostatniej dostawy.
- Całkowita wartość umowy nie jest przewidziana ze względu na ruchome ceny zamawianego towaru. Zamawiający zapłaci Wykonawcy, kwoty za faktycznie dostarczone owoce i warzywa. Należność za dostarczone produkty Wykonawca ustalał będzie w oparciu o potwierdzone wielkości dostaw wg jednostkowych cen netto plus VAT.
- Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane dostawy, będącej sumą kwot wynikających z przemnożenia ilości rzeczywiście dostarczonych przez ceny, które będą kształtowane przez codzienną, giełdową przeciętną jednostkową cenę brutto, obowiązującą na Warszawskim Rolno – Spożywczym Rynku Hurtowym BRONISZE S.A., z uwzględnieniem (%) stałego wskaźnika (+) marży lub upustu cenowego(-), zaproponowanego w ofercie przez Wykonawcę ( na dzień złożenia oferty), który będzie obowiązywał przez cały rok 2022.
- Ceny jednostkowe na poszczególne warzywa nie mogą być wyższe niż na rynku lokalnym.
- Płatność za każdą dostawę realizowana będzie przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania i przyjęcia do realizacji faktury VAT
III. Termin realizacji zamówienia: 01.01. 2022r do 31.12. 2022r.
IV. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę w zaklejonej kopercie należy złożyć do dnia: 12.11.2021r. do godz. 10:00 w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk.
Na kopercie należy umieścić napis: OFERTA „ Zapytanie ofertowe”
,,Systematyczne dostawy ziemniaków do DPS Brańszczyk w 2022r – zadanie nr I. „ – UWAGA: Nie otwierać przed: 12.11.2021r przed godz: 10:15.
,,Systematyczne dostawy świeżych owoców i warzyw do DPS Brańszczyk w 2022r – zadanie nr II. „ – UWAGA: Nie otwierać przed: 12.11.2021r przed godz: 10:15.
Ocena ofert odbędzie się w dniu; 12.11.2020r. godz: 10:15
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferent może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zamieści informacje o wynikach wyboru w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.dpsbranszczyk.pl
V. Kryterium oceny ofert: najniższy zaproponowany przez Wykonawcę procent marży, lub najwyższy zaproponowany przez Wykonawcę upust cenowy – liczone od przeciętnych cen brutto warzyw i owoców, publikowanych przez Warszawski Rolno – Spożywczy rynek Hurtowy Bronisze S.A. w dniu dostawy. Oferta (odpowiednio) z najniższą marżą lub z najwyższym upustem cenowym , za zamawiane warzywa i owoce zostanie uznana jako najkorzystniejsza.
VI. Termin związania ofertą: 30 dni.
VII. Osoba do kontaktów: p. Bożena Gałązka, e-mail:zamowienia@dpsbranszczyk.pl
VIII. Informacje dotyczące RODO*. W związku z przepisami zawartymi w art. 13 RODO, na zamawiającym jako administratorze danych osobowych – zawartych w zebranych ofertach, czy propozycjach cenowych, ciąży obowiązek informacyjny względem osób, których dane pozyskuje i przetwarza, w trakcie prowadzonego postępowania. W załączniku nr 4 zawarto klauzulę informacyjną wynikającą z zapisów RODO, dotyczącą Wykonawców uczestniczących w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia ( do wiadomości).
IX. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Załączniki do zapytania ofertowego:
- Druk oferty – załącznik nr 1
- Formularze asortymentowo – cenowe – załącznik nr 2 i załącznik nr 2a
- Wzór umowy – załącznik nr 3
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr4
Dokumenty jakie powinien złożyć Wykonawca:
- Wypełniony druk oferty
- Wypełniony formularz asortymentowy
Opracowanie : mgr Bożena Gałązka
Zatwierdził: Dyrektor DPS Brańszczyk
mgr Jan Mroczkowski
* rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).